søndag 18. september 2011

Passe lenge siden sist! :-)

Tja, passe lenge siden sist jeg skrev i denne bloggen nå, vel? :P
...men tenkte det kunne være greit med en liten oppdatering!

Det er snart et år siden jeg startet for fullt med Corydoras. I dag har jeg lite annet, fordi det er dette som er min interesse!
Vil bare rable ned mine arter pr. dags dato:

- Corydoras adolfoi
- Corydoras "Green Laser"
- Corydoras "Orange Laser"
- Corydoras eques
- Corydoras CW006
- Corydoras pastazensis
- Corydoras panda

Det er da de jeg har nå. Skulle hatt flere, men med bare 5 akvarier er det ikke plass til stort mer! Planen etterhvert er å kjøpe en dobbel reol med 85-litere eller noe. Det skal skje, men vet ikke helt når!



Akvarierommet er jo også på plass - for lengst! :-) Skal prøve å ta noen bilder å legge ut av det. Det er jammen godt å ha alt av akvarier samlet på et rom...!

2 kommentarer:

  1. Det var sannelig på tide med litt oppdatering .Ser frem til bilder av akvarierommet.

    SvarSlett
  2. gi meg en lyd om du har noe yngel på equesene da :)

    SvarSlett